دل دیونه







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





نمی تونم

!!‎نمی تونم‎ ‎‏ ه میتونم بی تو بمونم اینجا نه پای خسته ی دلم به راهه تو میری وحسرت با تو موندن برای من شروع سرد آهه چشمای شب بازه برای دیدن تو حوض دل عکس قشنگ ماهه راستی واسه دل که تو انتظاره هیچ میدونستی شدی یک الهه به پای خستگی چکیده قلبم چیکه چیکه دلم رو این نگاهه نیستی بدون چشمای سیاهت رنگ دلم مثل چشات سیاهه من از زبون چشم تو شنیدم اینجا سر عاشقا بی کلاهه بازم میگم خواستن تو گناهه دل . عاشق گناه یک نگاهه

‎‏'دوستت

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ghasem در 1:16 | |